Дистанційне навчання 7 клас

26 квітня 2021 р. Хімія. 

 Для того, щоб виконати теоретичні завдання на контрольній роботі вам необхідно повторити § 18, 20 - 29.

Виконайте завдання:

1.     Із даного переліку речовин SO3, КOH, HCl, BaO, Zn(OH)2, НNO3. Випишіть окремо:  оксиди:  2)  основи: 3) кислоти   

2.     Скласти хімічні формули оксидів , утворених такими елементами: N(V), Cl(IV), Mn(VII), Al. В дужках вказана валентність. (§ 14)

3.     Скласти рівняння реакцій за наведеними схемами та визначити їх типи:          

 Al + O2 →                         

 P  + O2

N+ O2

Fe + О2 →  

KClO3 → KCl + O2

Pb(NO3)2 → PbO  + NO2 + O2

C3H8 + O2     

C2H6 + O2

SO3 + H2O                  

SO2 + H2O

BaO + H2O
 
P2O5 + H2O      

Na2O +  H2O             

4.     Визначити масу  солі і об’єм води, які  потрібно взяти для приготування 200 г розчину з масовою часткою солі 15%.

5.     Вкажіть масову частку розчиненої речовини в розчині, виготовленому з попереднього (задача 4), коли до нього добавили 50 г солі.  

22 квітня 2021 р. Хімія. 

Практична робота 5.

Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.         

Роботу можете виконати в зошитах з практичних з хімії, якщо заберете їх в школі (вони лежать в мене на столі в учительсьій) або ж просто в робочих зошитах, відповідно до завдання ЛД № 4 на с.158-159 підручника за варіантами, зробіть відповідні розрахунки, накресліть табличку і запишіть результати у табличку.

Домашнє завдання §27 повторити, виконати завдання домашнього експерименту «Виготовлення водного розчину кухонної солі» (с.161підручника)

 19 квітня 2021 р. Фізика. 

Розв'язування задач.

 1.     Визначити механічну роботу, яку виконує людина, коли діючи силою величиною 20 Н піднімає вантаж на висоту  3 м.

2.     Визначити потенціальну і кінетичну енергію тіла масою 0,5 кг, яке падає і на висоті 2 м має швидкість 4 м/с.

3.     Визначити ККД піднімального крану потужністю 40 кВт якщо він  піднімає вантаж масою  3 т на висоту 20 м за  25 с.

4.     Визначити, яку роботу виконує людина,  коли рівномірнопосуває щафу  масою 60 кг по горизонтальній підлозі на відстань 4 м? Коефіцієнт тертя становить 0,25.) 

15.04.Хімія. 

 Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини.  

Опрацювати §27 та відео, виписати розв’язок задач із відео, самостійно розв’язати три задачі на відео: з тих, що на закріплення матеріалу і тих, що дані в кінці відео


15.04. Фізика.
 

Похила площина. Коефіцієнт корисної дії механізмів.    

https://www.youtube.com/watch?v=EtP-Tk1arEk

     §36, вправа 36 (2, 3)

 

12.04. Фізика.

Рухомий і нерухомий блоки. Опрацювати відео:

https://www.youtube.com/watch?v=qH5tAKhgazU

§35 вправа 35 (2, 4)


8 квітня 2021 р. Хімія. 

 На цьому тижні працюєте над навчальними проектами, теми яких є в білих зошитах або такі:

1.     Проблема забруднення повітря та способи розв’язання її.

2.     Значення води і водних розчинів у природі та житті людини

3.     Способи очищення води в побуті.

4.     Збереження чистоти водойм.

5.     Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду – заощаджую родинний бюджет»

Вибирайте одну тему, яка вам більше до душі, результати роботи у виляді презентацій чи відео, чи рефератів висилайте мені до 9 квітня. Бажаю успіхів!

 

08.04. Фізика.

Прості механізми. Важіль. Момент сили. Умови рівноваги важеля.  Опрацювати §34 та відео:

https://www.youtube.com/watch?v=RDoHKQ6w9QU

Виконати задачі 3, 4 із вправи 34 

05.04. Фізика.

Закон збереження й перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування.

Опрацювати §33 та відео:

https://www.youtube.com/watch?v=E883-jJHXAM

Виконати задачі 3, 5 із вправи 33

 

01.04.  Хімія

          Поняття про кислоти й основи. Поняття про індикатори

https://www.youtube.com/watch?v=HHdWONB-fzU

          Лабораторний дослід 10. Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами.     https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0

Відео і §29 опрацювати, §28 повторити, завдання 207,210 та

Заповніть таблицю:

Речовина 

Індикатор

Колір

Сульфатна кислота (H2SO4)

метилоранж

 

лакмус

 

фенолфталеїн

 

Калій гідроксид (КОН)

метилоранж

 

лакмус

 

фенолфталеїн

 

Вода  (H2O)

метилоранж

 

лакмус

 

фенолфталеїн

 

29.03 і 01.04        Фізика.  Механічна енергія та її види.                        

Розв'язування задач  з теми «Механічна енергія» 

Опрацюйте §32 та  два відео. Всі формули і розв'язки задач і завдання із відео  записати в зошит. Виконати завдання:

1.     ) Потенціальна енергія тіла, що підняте над поверхнею Землі, залежить:

а)  від маси та швидкості тіла;

б) тільки від висоти тіла над поверхнею Землі;

в) від висоти тіла над поверхнею Землі та маси тіла;

г) тільки від швидкості руху тіла.

2.     )  Кінетична енергія тіла, що рухається, залежить :

а)  від маси та швидкості тіла;

б) тільки від висоти тіла над поверхнею Землі;

в) від висоти тіла над поверхнею Землі та швидкості тіла;

г) тільки від швидкості руху тіла.

3.     Одиницею вимірювання механічної енергії в СІ є:

              а)  1Дж;           б)  1 Вт;                   в)  1Па;                г)  1 Н.

4.     Визначити потенціальну і кінетичну енергію тіла масою 2 кг, яке падає і на висоті 8 м має швидкість 10 м/с.

5.     Визначити кінетичну енергію візка масою 500 г, що рухаючись рівномірно, проходить 4 м за 2 с.

 

25.03. Хімія. Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи.

Опрацювати §28 і відео  (виписати в зошит рівняння реакцій з відео) за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=Iv7m773LUU0

Виконати завдання:

1.    Із даного переліку речовин:  HNO3;  Ba(OН)2;  MgO;  СаO; H2SO4; SO3;KOH

 виписати окремо: 

1)    оксиди:  2)  основи: 3) кислоти:   

2)    Які гідрати оксидів відповідають оксидам: С(ІV), К (І), Са (ІІ), СІ (VІІ)

3)    Скласти рівняння реакцій за наведеними схемами:

СаO + H2O  =                 SO2 + H2O =

 P2O5 + H2O               Na2O +  H2O =

25.03 Фізика. Потужність.

Опрацювати §31і відео  за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=B8INsmB4Ez4

Розв΄язати задачі:

1.     При підніманні санок на гору виконано роботу   800 Дж за 16 с. Обчисліть потужність, яку розвивають, переміщуючи санки.

2.     Визначити, яку роботу виконує механізм потужністю 3 кВт протягом 10 хвилин.

3.     Визначити потужність насоса, який піднімає воду об΄ємом  4,5 м3 на висоту 5 м за 5 хвилин.

4.     Потужність двигуна підйомної машини 4 кВт. На яку висоту вона може підняти вантаж масою 6 тон  за  2 хв?

22.03. Фізика. Механічна робота.          

Опрацювати §30 і відео (виписати в зошит задачі з відео) за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=PSw20q8zTmk

Розв΄язати задачі.  

1.     Визначити механічну роботу сили величиною 10 Н на шляху 5 м.

2.     Хлопчик підняв відро води з колодязя глибиною 12 м. Яку роботу виконав хлопчик, якщо маса відра з водою становить 15 кг?

3.     Під час піднімання гранітної плити  на висоту 20 м виконують роботу 245 кДж. Який об’єм плити, якщо  густина граніту  2500  кг/м3?

11.03. Фізика. Плавання тіл.

Перегляньте відео. 





Опрацюйте (прочитайте і випишіть основне) §28

Виконайте завдання:

1. Користуючись таблицею густин, назвіть 2 метали, які можуть плавати у ртуті.

2. Користуючись таблицею густин, назвіть 2 метали, які  потонуть у ртуті

3. Назвіть 2тіла, які тонуть у воді?

4. Назвіть 2 тіла, які можуть плавати у воді?

5. У посудину  налили воду, олію і ртуть. Як розмістяться ці рідини в посудині? Чому

6. Чи можна гасити палаючий гас, заливаючи його водою?

7. У посудині знаходяться три рідини, що не змішуються між собою: вода, гас і ртуть.. Де опиняться кинуті в посудину золоте кільце, свинцева куля, крижинка й пробка?

8. У посудині знаходяться три рідини, що не змішуються між собою. Де опиняться кинуті в посудину золоте кільце, свинцева куля, крижинка й пробка? (позначте предмети буквами чи фігурами  і нарисуйте, де вони будуть)

9. Деяке тіло має вагу в повітрі 380Н і об'єм 0,045 м3.

Плаває це тіло у воді чи тоне?

10. Чи буде брусок масою 120г і об’ємом 150 см3 плавати у воді.

11.03. Хімія. 

Хімія 7 клас. Інтегрований урок про властивості води. Перегляньте відео. 


Завдання §25-26,30 повторити. Виконати вправи на повторення теми «Кисень», (вислати до кінця дня п’ятниці)

1.     Дайте відповіді на питання:

А) Які прості речовини утворює Оксиген? Напишіть їх формули, назвіть їх.

Б) Який вміст кисню в атмосфері?

В)За рахунок чого вміст кисню в атмосфері підтримується на постійному рівні?

Г) Які чинники сприяють горінню?

Д) Які чинники призводять до припинення горіння?

Е) Як добути кисень з гідроген пероксиду?  калій перманганату? Напишіть рівняння реакцій.

Є) Які речовини називають оксидами?

2.     Скласти рівняння реакцій за наведеними схемами та вказати до якого типу вони відносяться:

        Р+ O2 =                    K2=     
         КMnO4 =           C4H10  + O2 =
      KClO3 → KCl + O2
     Pb(NO3)2 → PbO  + NO2 + O2

04.03. Хімія. 
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини

§30, завдання 218, 219

Переглянути відео:


01 і 04 березня .  Фізика.
Розв'язування задач. Самостійна робота.

Початковий рівень (обов’язково виконувати всім усі завдання, всі відповіді є в підручнику, оцінюється в 4 бали)

1.      Сила – це …

а) фізична величина, що є мірою дії одного тіла на інше;

б) причина зміни стану тіла;

в) фізична величина,  яка дорівнює масі тіла; г) стан тіла, коли воно не діє на підвіс чи опору.

2.  Вага тіла  – це …

а) сила, яка діє на опору або підвіс унаслідок притягання до Землі;

 б) сила, з якою Земля притягує до себе тіла тіла, що перебувають на її поверхні або поблизу неї;

в) фізична величина, яка дорівнює масі тіла;

г) сила, яка виникає під час деформації тіла.

3. Інертність тіл характеризується фізичною величиною…

а)   масою ;         б) силою;                  в) вагою;           г) швидкістю.

4.     Явище, при якому тіло рухається рівномірно прямолінійно, називається:…

а)  деформацією ;         б) інерцією;                  в) тертям;           г) інертністю.

5. Тиск води у посудині…

 а)  однаковий у всіх точках;    

 б) зростає зі збільшенням глибини;  

 в) зменшується зі збільшенням глибини;      

  г) різний у точках, які лежать на одному рівні.

6. Встановіть відповідність між:

- фізичними величинами:                                         

А) Вага тіла;  Б) Густина речовини; В) Сила пружності; Г) Сила тертя; Д) Сила тяжіння; Е) Тиск; Є) Архімедова сила.

- обчислюється за формулою: формулою:

1)  r = m/V;        2) r = mV;  3)  F =  mg;          4) F = k/x ;                    5) а) F  = kx;          6)  F =  mg;           7) F =µN ;                   8) F = µm.   а)  p= F/S;                9p = F S;          10) p = S/F.  11) F=rgh;         12) F=mg;        13) F=rgV.  14) Р=mg;        15) p=rgV.

- одиниця вимірювання в СІ:

а)    Н;           б)  Па;                  в)  Н/м;           г) кг/м3;  д)  м3/кг;             е) кг/м2 ;                    є)  г/см3.

(відповідь повинна мати приблизно такий вигляд: А 12 а, Б 10 є, і т.д., одне і те ж поняття може бути використане кілька разів, а деякі – не використані жодного разу)                                                                              

Всі інші завдання можна виконувати на вибір, набираючи відповідну кількість балів.

Середній рівень  (кожна задача – 1 бал)

 7. Два хлопчики тягнуть санки,  прикладаючи  горизонтальні сили 40 Н і 60 напрямлені вздовж однієї прямої. Чому дорівнює рівнодійна цих сил?  Зобразіть їх графічно.

 8. Чому дорівнює вага  тіла масою 45 кг?

9. Який тиск у верхній точці Ейфелевої вежі, якщо на землі барометр показував 750 мм. рт. ст., а висота споруди 315 м?                                                                                           

10. Штормовий вітер здатний чинити тиск до 100 Па. З якою силою впливає цей вітер на стіну будинку площею 24 м2?

 

Достатній  рівень ((кожна задача – 1,5 бали )

11. На якій глибині тиск у гасі становить 16 кПа?

12.   Визначте масу тягарця, що висить на пружині жорсткістю 200 Н/м, якщо видовження пружини 5 мм.

13. Щоб рівномірно рухати тіло масою 2 кг по горизонтальній поверхні, треба прикласти силу 4 Н. Визначте коефіцієнт тертя тіла по цій поверхні.

14. Брусок,  що має форму прямокутного паралелепіпеда розмірами  4 см x 5 см x 10 см, опустили в гас. Чому дорівнює  виштовхувальна  сила?   Густина  гасу   800 кг/м3 .

 

Високий рівень (кожна задача – 2 бали)

15. П’ятитонною вантажівкою потрібно перевезти 500   м3  щебеню. Скільки рейсів потрібно зробити, якщо густина щебеню        2000 кг/м3 ?

16.Яку силу треба прикласти, щоб втримати у воді камінь,  маса якого 10 кг?  Густина каменю 2600 кг/м3 .

17. Визначити виштовхувальну силу, що діє на алюмінієвий  циліндр масою 27 кг у воді.

21.12. Хімія.        

Хімічні властивості кисню: взаємодія з простими речовинами .

Подивіться телеурок всеукраїнської школи он-лайн з даної теми

https://www.youtube.com/watch?v=I5hENfrPX9I

Завдання: §  24 повторити , вивчити правила, виписати в зошит рівняння реакцій, виконати вправи 157, 160, та такі:

Скласти рівняння реакцій за наведеними схемами:

K + O2 = _____ :            C + O2 = _____ :

Mg + O2 = _____ :             Fe + O2 = _____ :

P + O2 = _____ :             Al + O2 = _____ :

21/01.  Фізика.

Тертя. Сили тертя. Коефіцієнт тертя ковзання. Тертя в природі й техніці          https://www.youtube.com/watch?v=qAZivhk92UE

Завдання. Опрацювати §21  (виписати і вивчити правила і формули) та відео за посиланням: Виконати із вправи 21 задачі 4, 5 і 8 (для повторення)        

18/01.  Фізика.

Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість

https://www.youtube.com/watch?v=_CKo5oQOCJY

Завдання. Опрацювати § 20  (виписати і вивчити правила і формули) та відео. Виконати із вправи 20 задачі 3, 4, 5        і 6 (хто зможе)



12.11. Хімія. Хімічні рівняння. Коефіцієнти. Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=pC23EzfDmM4 

https://www.youtube.com/watch?v=5aZGadr1gzo


05.11 Рівномірний рух матеріальної точки по колу. Період обертання.
Відео за посиланням:


Фізика. 02.11       Середня швидкість нерівномірного руху.  

Комментариев нет:

Отправить комментарий