29 квітня 2021 р. Хімія.
Перегляньте відео із дослідами, що характеризують властивості речовин і запишіть рівняння реакцій, які демонструються:
26.04. Фізика
Повторіть матеріал на с. 218-219 підручника (будуть
теоретичні питання). Розв'яжіть задачі:
1.
Напруга на електричній лампі 220 В а сила струму в ній 2 А. Визначте опір електричної
лампи .
2.
Яку
роботу виконує електричний струм в електродвигуні вентилятора за 1 хвилину,
якщо за напруги 220 В сила струму в двигуні 0,2 А?
3. Якої сили струм при напрузі 110 В протікає у мідному
провіднику завдовжки 100 м і площею поперечного перерізу 0,34 мм2? Питомий
опір міді 0,017
4.
Визначте опір електричної лампочки, на цоколі
якої написано: «60Вт, 220В».
5. Два
резистори опором 20 Ом та 10 0м підключають до джерела
постійної напруги 60 В:
а) послідовно;
б) паралельно.
Визначити силу струму в колі та у кожному резисторі.
Яка кількість теплоти виділяється в кожному резисторі за 5 хв. у кожному випадку.
22.04. Фізика
Види самостійних газових розрядів
Опрацювати § 40 та відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=_sBXp3FCzG4&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=7
Виконати завдання:
1. Проходження струму у газах називається:
a) Іонізація;
b) Розряд;
c) Рекомбінація
2. Як називають процес утворення в газах позитивних і
негативних іонів
та вільних електронів?
a) Іонізація;
b) Рекомбінація;
c) Розряд.
3. Якщо дія іонізатора газу припиниться, то несамостійний
газовий розряд
a) буде продовжуватися за рахунок лишившихся в газі
електронів;
b) може як продовжитися, так і припинитися в залежності
від кількості електронів ;
c) обовязково припиниться.
4. Завдяки якому явищу починається самостійний розряд в
газі?
a) іонізації атомів газу під час зіткнення з електронами;
b) дії зовнішнього іонізатора;
c) вибиванню електронів з катода під час бомбардування
його позитивними іонами.
5. Який газовий розряд використовують як дуже потужне
джерело
тепла та світла?
a) Іскровий;
b) Дуговий;
c) коронний
6. Як називається газовий розряд, що використовується в
неоновій рекламі?
a) Коронний;
b) Іскровий;
c) Тліючий
7. Прикладом якого газового розряду є блискавка?
a) Іскрового;
b) Дугового;
c) Коронного.
15.
Установіть відповідність між видами розрядів та умовами, за яких вони
відбуваються.
1 Жевріючий
2 Іскровий
3 Коронний
4 Дуговий
А Атмосферний
тиск, загострені ділянки провідника, що несуть великий
електричний
заряд
Б Атмосферний
тиск, висока температура, напруга порядку 50 В
В Високий
тиск, низька напруга
Г Низький
тиск, напруга кількасот вольтів
Д Атмосферний тиск, висока напруга
Визначте
масу срібла, яке виділилося на катоді під час електролізу арґентум нітрату за 1 год, якщо до ванни
підведено напругу 1,2 В, а опір ванни 5 Ом.
Спіраль нагрівача
виготовлена з ніхромового дроту, площа поперечного перерізу якого 5,5 мм2,
а довжина – 22 см. Яка кількість теплоти виділиться за 1 год роботи цього
електронагрівача, якщо він увімкнений у мережу з напругою 220 В. питомий опір
ніхрому =1,1Ом*мм2/м.
Середовище |
Носії
електричного заряду |
Утворення
носіїв заряду |
Метал
|
|
|
Електроліти
|
|
|
Гази
|
|
|
19.04. Фізика
Електричний струм у газах
Опрацювати § 39 та відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=VC0XMuqcM04&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=15
12 і 15 квітня 2021 р. Хімія.
Повторюємо тему «Розрахунки
за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів
реакцій». Повторити за конспектами в зошитах дану тему (я давала вам 2 варіанти
розв’язання задач) та §38. Для тих, хто забув, перегляньте відео:
Алгоритм задач на обчислення кількості речовини https://www.youtube.com/watch?v=0Fkxj8iSoeg&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=91
Алгоритм задач на обчислення маси і об'єму
https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=77
Виконайте
завдання:
1. Розв’яжіть
задачі (за хімічними формулами):
Дано нітроген (ІІ)
оксид об’ємом 6,72 л (за н.у.).
Обчислити:
а) яку кількість
речовини становить дана порція;
б) масу даної
кількості речовини
2. Розв’яжіть
задачі (за хімічними рівняннями):
а) Який об’єм
кисню (за н.у.) необхідно взяти для повного окиснення 0,2 моль алюмінію?
б) Розведена сульфатна кислота
прореагувала із магнієм, масою 4,8 г. Обчислити масу утвореної
солі і об’єм водню, що виділився за нормальних умов.
в) Обчисліть масу алюмінію, який вступив у взаємодію із хлоридною кислотою, якщо при цьому виділився водень об’ємом 6,72 л (за н.у.).
12.04. Фізика
Електричний струм в металах
https://www.youtube.com/watch?v=0NKrlTVqBTI&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=51
15.04. Фізика
Природа електричного струму в розчинах і розплавах
електролітів. Електроліз.Закон Фарадея для електролізу. Застосування електролізу.
Опрацювати § 37, § 38 та відео:
https://www.youtube.com/watch?v=xUmnhH8ITKI&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=43
Виконати завдання 4, 5 із вправи 37 та 1, 3 із вправи 38
05.04. і 08.04. Фізика
Тема: Закон Джоуля–Ленца. Електронагрівальні прилади. Розв'язування
задач.
Опрацюйте § 34, § 35 і відео:
https://www.youtube.com/watch?v=4nYlwZ7hifQ
Задачі з відео записати в зошит і постаратися зрозуміти,
виконати задачі 2, 4 із вправи 34 та
задачу:
Два резистори опором 20 Ом та 40 0м підключають до джерела постійної напруги 60 В:
а) послідовно;
б) паралельно.
Визначити:
1) Силу струму в колі та у кожному резисторі.
20 Кількість теплоти, яка виділяється в кожному резисторі
за 3 хв. у кожному випадку.
Виконані завдання переслати в четвер до кінця дня.
5 і 8 квітня 2021 р. Хімія.
На цьому тижні
працюєте над навчальними проектами, теми яких є в білих зошитах або такі:
1) Поширеність у природі оксидів, кислот, основ і солей (можна кожен клас окремо).
2)
Використання оксидів,
кислот, основ і солей (можна кожен клас окремо).
3)
Неорганічні речовини
– представники основних класів у будівництві й побуті.
4) Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.
Вибирайте одну тему, яка вам більше до душі, результати роботи у виляді презентацій чи відео, чи рефератів висилайте мені до 9 квітня. Кожен працюйте самостійно, за роботи-близнята оцінку буду ділити пополам. Бажаю успіхів!
01./04. Хімія. Повторюємо класифікацію неорганічних сполук, їх склад».
Опрацюйте відео:
https://www.youtube.com/watch?v=E_-PagZyo9k
Виконайте завдання:
1.
Вкажіть ряд речовин, в якому наведено тільки оксиди:
А) K2SO4, MgO, Fe2O3; Б) Al2O3, SiO2,
HNO3; В) SO2, SO3, CO2; Г) N2O, CO, Ca(OH)2 *
2.
Позначте формулу оксиду, в якому Нітроген виявляє валентність
ІІІ:
А) NO; Б) N2O3; В) NO2; Г) N2O5
3.
Вкажіть ряд, в якому наведено тільки оксигеновмісні кислоти:
А)
сульфатна, нітратна, хлоридна; Б) флуоридна, сульфідна, бромідна; В) сульфітна,
фосфатна, силікатна; Г) нітритна, сульфідна, фосфітна;
4.
Позначте формулу кальцій сульфату:
А) Ca(SO4)2; Б) Ca2SO4; В) CaSO4; Г) K2SO4
5.
Позначте назву основи: А) калій хлорид; Б) натрій гідроксид;
В) алюміній сульфат; Г) магній оксид
6.
Позначте назву речовини, що має формулу H3PO4: А)фосфор
гідрат Б) фосфор гідрат; В) гідроген фосфід; Г) ортофосфатна к-та;
7.
Позначте формули солей: А) HCl; Б) H2SO4; В) NaOH; Г) KCl; Д)
Na2SO4; Е) AlСI3
8.
Позначте правильні твердження про кислоти: А) всі кислоти
містять у своєму складі Оксиген; Б) до складу молекули кислоти входить тільки
один атом Гідрогену; В) більшість кислот використовують у вигляді розчинів; Г)
всі кислоти солодкі на смак;
9.
Встановіть відповідність між назвою речовини та її хімічною
формулою: Назва речовини: 1. сульфатна кислота; 2. сульфітна кислота; 3. калій
силікат; 4. калій сульфат. Формула: A. K2SO3; Б. H2SO4; В. K2SO4; Г. K2SiO3; Д.
H2SO3
10.
Визначте приналежність
речовини до класу неорганічних сполук: 1. амфотерний оксид; 2. кислота; 3.
основа; 4. сіль
Na2SO3, Cu(OH)2, H2S, Al2O3
11.
Встановіть відповідність між класом речовини та її
хімічною формулою: Назва речовини: 1. нерозчинна основа; 2. кислота; 3.
кислотний оксид; 4. сіль; 5. луг. Формула: A. Fe (OH)3; Б. LiOH; В. K3PO4; Г.
Cl2O7; Д. H2SeO4. *
12.
Длпишіть рівняння реакцій: 1) SO3 + Mg(OH)2 → ; 2) BaCl2 +
H2SO4→ 3) Fe(OH)3 → ; 4) Na2O + H2O → ..
13.
Напишіть рівняння реакцій, за якими
можна здійснити перетворення: S → SO3 → H2SO4 →CaSO4→ CaCl2
14.
Розведена сульфатна кислота прореагувала із магнієм, масою 4,8 г. Обчислити масу утвореної солі і об’єм водню, що
виділився за нормальних умов.
29.03 Хімія 8 клас. Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач.
Виконайте завдання практичної роботи № 3 (с.24-25 зошита для практичних робіт) , відповідно до тих реактивів, які у вас дано
в роботі, запишіть рівняння відповідних реакцій і висновок. Подібні, але не
точно такі завдання вирішуються у відео, яке можете переглянути як зразок
https://www.youtube.com/watch?v=sjSAo6DHo60
29.03 і 01.04. Фізика. Робота й потужність електричного струму. Розв'язування задач.
Опрацюйте § 33 і відео: https://www.youtube.com/watch?v=ueDWRZUHMTI
Розв'язування задач з теми "Робота і потужність
електричного струму" у відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=ifhOKgRfNyc
Всі формули і розв'язки задач і завдання із відео записати в зошит. Виконати завдання:
1.
Яку
роботу виконує електричний струм в електродвигуні вентилятора за 30 с, якщо за
напруги 220 В сила струму в двигуні 0,2 А?
2.
Визначте
опір електричної лампочки, на цоколі якої написано: «100Вт, 220В».
3. Підрахуйте вартість електроенергії при тарифі 1 грн 40 коп. за 1 Квт·год., що споживається електрокип'ятильником при напрузі у колі 220 В і струмі 0,5 А, якщо протягом 10 днів він працював по 2 год. щоденно.
25.03. Фізика
Лабораторна робота №4. Дослідження електричного кола з
послідовним з'єднанням провідників.
https://www.youtube.com/watch?v=ctJ3GY9P7Pc
Лабораторна робота №5. Дослідження електричного кола з
паралельним з'єднанням провідників.
https://www.youtube.com/watch?v=XwfasOJ5xSM
22 березня. Хімія.
Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.
Завдання. §37, §38 опрацювати.
Переглянути 2 відео за посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc
Записати в зошити всі завдання, які виконуються у відео. Виконати і переслати мені до 25.03 завдання:
1.Запишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна
здійснити такі перетворення:
Ba→Ba(OH)2→Ba(NO3)2→BaCO3→BaCl2
Сu→СuO→CaSO4→Cu(OH)2→CuCl2
Р→Р2O5→ H3РО4 → Ca3(РO4)2 → Ca(NO3)2
2. Як трьома способами добути Алюміній хлорид? Напишіть рівняння реакцій
11 і 15 березня. Хімія.Тема двох наступних уроків «Добування оксидів, кислот, основ і солей». На першому уроці перегляньте 12 хвилин відео, на другому – решту відео.
§33-36 опрацювати, виконати завдання:
Напишіть рівняння реакцій, за
яким можна добути всіма можливими способами речовини:
карбон (І) оксид, ферум (ІІІ) гідроксид, калій гідроксид,
ортофосфатну кислоту, натрій сульфат.
11.03. Фізика.
Послідовне й паралельне з’єднання провідників
Розв'язування задач. Завдання. § 31-32
повторити, виписати формули окремо для послідовного і паралельного з’єднання
провідників. Можете ще раз подивитися відео попередніх уроків, якщо забули. Виконати
завдання :
1. П'ять однакових резисторів по 10 Ом з'єднані
послідовно. Визначте загальний опір з'єднання:
2. П'ять однакових резисторів по 10 Ом з'єднані парадельно.
Визначте загальний опір з'єднання:
3. Накресліть схему паралельного з'єднання двох резисторів
з опорами 1 Ом і 2 Ом. На якому з них напруга більша?
4. Накресліть схему послідовного з'єднання двох
резисторів з опорами 1 Ом і 2 Ом. На якому з них сила струму більша?
5. Визначте силу струму та напругу в резисторі
опором 6 Ом та лампочці опором 4 0м, якщо напруга у колі 12 В у випадку:
а) послідовного з'єднання
б) паралельного з'єднання
Накресліть схему кола у кожному випадку.4 березня. Хімія.
Розв’язування
задач і вправ.
1. Які хімічні рівняння характерні для:
а) оксидів, б)
основ, в) кислот, г) солей. Наведіть приклади.
2. Допишіть рівняння реакцій. Вкажіть тип кожної реакції:
КOH+H3РО4→
Сa(OН)2+SO3→
К2 СО3 +HCl→
Al2O3+H2SO4→
P2O5+H2O→
BaO+H2O→
BaCl2+H2SO4→
3. Написати рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі
перетворення:
Ba→Ba(OH)2→Ba(NO3)2→BaCO3→BaCl2.
4. Із даного переліку речовин: Cu(OH)2; SO3, H2S, CaCO3, КОН, CuCl2, BaO, НNO3.
виписати окремо і назвати:
1) оксиди: а)
основні: б) кислотні:
2) основи: а)
луги: б) нерозчинні у воді:
3) кислоти: 4)
солі:
5. Які з речовин із переліку в завданні 4 будуть реагувати: а) з водою; б) з
хлоридною кислотою; в) з натрій гідроксидом? Написати рівняння відповідних
реакцій.
6. Який об’єм (н.у.) Сульфур (ІV) оксиду можна поглинути розчином, що містить барій гідроксид кількістю
речовини 3 моль.
7. Обчисліть об’єм водню, що виділяється при дії на 13 г цинку надлишку хлоридної кислоти.
04.03. Фізика.
Паралельне з’єднання провідників. § 32,
вправа 32 (2, 3, 5)
Опрацювати відео:
01.03. Фізика.
Послідовне з’єднання провідників. § 31, вправа 31 (3, 4, 5).
21/01. Хімія.
Тема уроку: «Кислоти. Фізичні
властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот»
https://www.youtube.com/watch?v=cvRmORXh9DM&list=PLOvX5bM6DIGAiZ968qmlKnBFSaLWXzC7D
Завдання. Опрацюйте §25 та відео, вивчити (напам'ять) назви і формули найважливіших кислот (таблиця 77, с. 133), виконайте вправи 187, 189, 193
21.01 Фізика.
Тема уроку Закон Кулона.
https://www.youtube.com/watch?v=ZbExBEVTxxc
Завдання. Опрацювати §22 та відео, виконати завдання 1, 2, 5 із вправи 22.
18/01. Фізика.
Тема уроку «Електризація різних тіл Механізм електризації. Електроскоп
https://www.youtube.com/watch?v=yEiZvjaT6l0
Завдання. Опрацювати §21 та відео, виконати завдання 3-5
із вправи 21.
У кого виникли труднощі із виконанням попереднього домашнього
завдання опрацюйте 10 перших хвилин відео, де пояснюються і розв’язуються
задачі із вправи 20, запишіть правильні розв’язки у зошити.
https://www.youtube.com/watch?v=3EpTuTJlJJ8
14/01. Фізика.
Завдання. Опрацювати §20 та відео, виконати завдання, які
задані у відео та завдання 2 із вправи 20.
https://www.youtube.com/watch?v=KMjcknB1jt8
14/01. 18/01. Хімія.
Тема, яка розрахована на 2 уроки «Оксиди: склад, назви, фізичні
і хімічні властивості оснόвних та кислотних оксидів»
Опрацюйте §23 і 27 та відео (властивості амфотерних оксидів поки що не потрібно, ми будемо їх вивчати пізніше)
https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE
Виконайте завдання:
1. Із даного переліку речовин: Ва(ОН)2, Na2CO3, К2О, HNO3,
виписати окремо:
1) оксиди: 2)
основи: 3) кислоти: 4) солі:
2. Складіть формули сполук, що мають такі
назви:
Магній оксид, нітроген (V) оксид, ферум (ІІІ) оксид,
силіцій (ІV) оксид, літій оксид, нітроген (ІІІ) оксид, хлор (V) оксид, сульфур
(VІ) оксид
3. Запишіть пропущені в рівняннях
формули, розставте коефіцієнти:
а) Na2O +... = NaOH
б) ... + H2O = HNO3
в) MgO +... = Mg Сl2 +...
г) Ba (OH)2 +... = BaCO3 + H2O
д) ... + SO3 = CaSO4
4. Закінчіть рівняння реакцій:
а) K2O + H2O = б) SO3 + H2O =
в) BaO + H2SO4 = г) KOH + P2O5 =
д) MgO + CO2 =
5. Закінчіть схеми хімічних реакцій:
а) барій оксид + вода →
б) сульфур(IV) оксид + вода →
в) натрій гідроксид + карбон(IV) оксид →
г) літій оксид + нітроген (V) оксид →
Хімія: 09.11. Утворення йонного зв’язку
http://youtube.com/watch?v=qF0fhnDfFDk
12.11. Утворення ковалентного зв’язку
https://www.youtube.com/watch?v=S3_knOX8pPg
12.11. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок
Комментариев нет:
Отправить комментарий