Дистанційне навчання 8 клас

       

29 квітня 2021 р. Хімія.

Перегляньте відео із дослідами, що характеризують властивості речовин і запишіть рівняння реакцій, які демонструються:


26.04. Фізика

Повторіть матеріал на с. 218-219 підручника (будуть теоретичні питання). Розв'яжіть задачі:

1.              Напруга на електричній лампі 220 В  а сила струму в ній 2 А. Визначте опір електричної лампи  .

2.                      Яку роботу виконує електричний струм в електродвигуні вентилятора за 1 хвилину, якщо за напруги 220 В сила струму в двигуні 0,2 А?

3.   Якої сили струм при напрузі 110 В протікає у мідному провіднику завдовжки 100 м і площею поперечного перерізу 0,34 мм2? Питомий опір міді 0,017 .    

 

4.              Визначте опір електричної лампочки, на цоколі якої написано: «60Вт, 220В».

5.     Два резистори опором 20 Ом та 10 0м підключають до джерела постійної напруги 60 В:

         а) послідовно;

         б) паралельно.

Визначити силу струму в колі та у кожному резисторі.

Яка кількість теплоти виділяється в кожному резисторі за 5 хв. у кожному випадку.

22.04. Фізика

Види самостійних газових розрядів

Опрацювати § 40 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=_sBXp3FCzG4&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=7

Виконати завдання:

1. Проходження струму у газах називається:

a) Іонізація;

b) Розряд;

c) Рекомбінація

2. Як називають процес утворення в газах позитивних і негативних іонів

та вільних електронів?

a) Іонізація;

b) Рекомбінація;

c) Розряд.

3. Якщо дія іонізатора газу припиниться, то несамостійний газовий  розряд

a) буде продовжуватися за рахунок лишившихся в газі

електронів;

b) може як продовжитися, так і припинитися в залежності від  кількості електронів ;

c) обовязково припиниться.

4. Завдяки якому явищу починається самостійний розряд в газі?

a) іонізації атомів газу під час зіткнення з електронами;

b) дії зовнішнього іонізатора;

c) вибиванню електронів з катода під час бомбардування

його позитивними іонами.

5. Який газовий розряд використовують як дуже потужне джерело

тепла та світла?

a) Іскровий;

b) Дуговий;

c) коронний

6. Як називається газовий розряд, що використовується в неоновій  рекламі?

a) Коронний;

b) Іскровий;

c) Тліючий

7. Прикладом якого газового розряду є блискавка?

a) Іскрового;

b) Дугового;

c) Коронного.

15. Установіть відповідність між видами розрядів та умовами, за яких вони відбуваються.

1 Жевріючий

2 Іскровий

3 Коронний

4 Дуговий

А Атмосферний тиск, загострені ділянки провідника, що несуть великий

електричний заряд

Б Атмосферний тиск, висока температура, напруга порядку 50 В

В Високий тиск, низька напруга

Г Низький тиск, напруга кількасот вольтів

Д Атмосферний тиск, висока напруга

Визначте масу срібла, яке виділилося на катоді під час електролізу  арґентум нітрату за 1 год, якщо до ванни підведено напругу 1,2 В, а опір ванни 5 Ом.

Спіраль нагрівача виготовлена з ніхромового дроту, площа поперечного перерізу якого 5,5 мм2, а довжина – 22 см. Яка кількість теплоти виділиться за 1 год роботи цього електронагрівача, якщо він увімкнений у мережу з напругою 220 В. питомий опір ніхрому =1,1Ом*мм2/м.

Середовище

Носії електричного заряду

Утворення носіїв заряду

 

Метал

 

 

 

 

Електроліти

 

 

 

 

Гази

 

 

 









19.04. Фізика

Електричний струм у газах

Опрацювати § 39 та відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=VC0XMuqcM04&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=15 

12 і 15 квітня 2021 р. Хімія. 

Повторюємо  тему «Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій». Повторити за конспектами в зошитах дану тему (я давала вам 2 варіанти розв’язання задач) та §38. Для тих, хто забув, перегляньте відео:

Алгоритм задач на обчислення  кількості речовини https://www.youtube.com/watch?v=0Fkxj8iSoeg&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=91

Алгоритм задач на обчислення  маси і об'єму

https://www.youtube.com/watch?v=pcqwxgiKB-8&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=77

Виконайте завдання:

1.     Розв’яжіть  задачі (за хімічними формулами):

Дано нітроген (ІІ) оксид об’ємом 6,72 л (за н.у.).

Обчислити:

а) яку кількість речовини становить дана порція;       

б) масу даної кількості речовини

2.     Розв’яжіть  задачі (за хімічними рівняннями):

а) Який об’єм кисню (за н.у.) необхідно взяти для повного окиснення 0,2 моль алюмінію?

б) Розведена сульфатна кислота прореагувала із магнієм, масою   4,8 г. Обчислити масу утвореної солі і об’єм водню, що виділився за нормальних умов. 

в) Обчисліть масу алюмінію, який вступив у взаємодію із хлоридною кислотою, якщо при цьому  виділився водень об’ємом 6,72 л (за н.у.).

12.04. Фізика

Електричний струм в металах         

Опрацювати § 36 та відео:

https://www.youtube.com/watch?v=0NKrlTVqBTI&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=51

15.04. Фізика

Природа електричного струму в розчинах і розплавах електролітів. Електроліз.Закон Фарадея для електролізу.       Застосування електролізу.

Опрацювати § 37, § 38 та відео:

https://www.youtube.com/watch?v=xUmnhH8ITKI&list=PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=43

Виконати завдання 4, 5 із вправи 37 та 1, 3 із вправи 38

05.04. і 08.04. Фізика

Тема: Закон Джоуля–Ленца. Електронагрівальні прилади. Розв'язування задач.

Опрацюйте § 34, § 35 і відео:

https://www.youtube.com/watch?v=4nYlwZ7hifQ

Задачі з відео записати в зошит і постаратися зрозуміти, виконати задачі 2, 4  із вправи 34 та задачу:

Два резистори опором 20 Ом та 40 0м підключають до джерела постійної напруги 60 В:

         а) послідовно;

         б) паралельно.

Визначити:

1) Силу струму в колі та у кожному резисторі.

20 Кількість теплоти, яка виділяється в кожному резисторі за 3 хв. у кожному випадку.

Виконані завдання переслати в четвер до кінця дня.

5 і 8 квітня 2021 р. Хімія. 

 На цьому тижні працюєте над навчальними проектами, теми яких є в білих зошитах або такі:

1)    Поширеність у природі оксидів, кислот, основ і солей (можна кожен клас окремо).

2)    Використання оксидів, кислот, основ і солей (можна кожен клас окремо).

3)    Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

4)    Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

Вибирайте одну тему, яка вам більше до душі, результати роботи у виляді презентацій чи відео, чи рефератів висилайте мені до 9 квітня. Кожен працюйте самостійно, за роботи-близнята оцінку буду ділити пополам. Бажаю успіхів!

01./04. Хімія. Повторюємо класифікацію неорганічних сполук, їх склад».

Опрацюйте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=E_-PagZyo9k

Виконайте завдання:

1.   Вкажіть ряд речовин, в якому наведено тільки оксиди:

А) K2SO4, MgO, Fe2O3; Б) Al2O3, SiO2, HNO3; В) SO2, SO3, CO2; Г) N2O, CO, Ca(OH)2 *

2.   Позначте формулу оксиду, в якому Нітроген виявляє валентність ІІІ:

А) NO; Б) N2O3; В) NO2; Г) N2O5

3.   Вкажіть ряд, в якому наведено тільки оксигеновмісні кислоти:

 А) сульфатна, нітратна, хлоридна; Б) флуоридна, сульфідна, бромідна; В) сульфітна, фосфатна, силікатна; Г) нітритна, сульфідна, фосфітна;

4.   Позначте формулу кальцій сульфату:

А) Ca(SO4)2; Б) Ca2SO4; В) CaSO4; Г) K2SO4

5.   Позначте назву основи: А) калій хлорид; Б) натрій гідроксид; В) алюміній сульфат; Г) магній оксид

6.   Позначте назву речовини, що має формулу H3PO4: А)фосфор гідрат Б) фосфор гідрат; В) гідроген фосфід; Г) ортофосфатна к-та;

7.   Позначте формули солей: А) HCl; Б) H2SO4; В) NaOH; Г) KCl; Д) Na2SO4; Е) AlСI3

8.   Позначте правильні твердження про кислоти: А) всі кислоти містять у своєму складі Оксиген; Б) до складу молекули кислоти входить тільки один атом Гідрогену; В) більшість кислот використовують у вигляді розчинів; Г) всі кислоти солодкі на смак;

9.   Встановіть відповідність між назвою речовини та її хімічною формулою: Назва речовини: 1. сульфатна кислота; 2. сульфітна кислота; 3. калій силікат; 4. калій сульфат. Формула: A. K2SO3; Б. H2SO4; В. K2SO4; Г. K2SiO3; Д. H2SO3

10.                Визначте приналежність речовини до класу неорганічних сполук: 1. амфотерний оксид; 2. кислота; 3. основа; 4. сіль 

Na2SO3, Cu(OH)2, H2S, Al2O3

11.                 Встановіть відповідність між класом речовини та її хімічною формулою: Назва речовини: 1. нерозчинна основа; 2. кислота; 3. кислотний оксид; 4. сіль; 5. луг. Формула: A. Fe (OH)3; Б. LiOH; В. K3PO4; Г. Cl2O7; Д. H2SeO4. *

12.                 Длпишіть рівняння  реакцій: 1) SO3 + Mg(OH)2 → ; 2) BaCl2 + H2SO4→ 3) Fe(OH)3 → ; 4) Na2O + H2O → ..

13.                Напишіть рівняння реакцій, за якими можна здійснити перетворення: S → SO3 → H2SO4 →CaSO4→ CaCl2 

14.                Розведена сульфатна кислота прореагувала із магнієм, масою   4,8 г. Обчислити масу утвореної солі і об’єм водню, що виділився за нормальних умов. 

 

29.03 Хімія 8 клас. Практична робота 3. Розв’язування експериментальних задач.         

Виконайте завдання практичної роботи № 3 (с.24-25 зошита для практичних робіт)  , відповідно до тих реактивів, які у вас дано в роботі, запишіть рівняння відповідних реакцій і висновок. Подібні, але не точно такі завдання вирішуються у відео, яке можете переглянути як зразок

https://www.youtube.com/watch?v=sjSAo6DHo60

29.03 і 01.04. Фізика.   Робота й потужність електричного струму. Розв'язування задач.

Опрацюйте § 33 і відео: https://www.youtube.com/watch?v=ueDWRZUHMTI

Розв'язування задач з теми "Робота і потужність електричного струму" у відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=ifhOKgRfNyc

Всі формули і розв'язки задач і завдання із відео  записати в зошит. Виконати завдання:

1.                          Яку роботу виконує електричний струм в електродвигуні вентилятора за 30 с, якщо за напруги 220 В сила струму в двигуні 0,2 А?

2.     Визначте опір електричної лампочки, на цоколі якої написано: «100Вт, 220В».

3.     Підрахуйте вартість електроенергії при тарифі 1 грн 40 коп. за 1  Квт·год., що споживається електрокип'ятильником при напрузі у колі 220 В і струмі 0,5 А, якщо протягом 10 днів він працював по 2 год. щоденно.

25.03.  Фізика

Лабораторна робота №4. Дослідження електричного кола з послідовним з'єднанням провідників.

https://www.youtube.com/watch?v=ctJ3GY9P7Pc

Лабораторна робота №5. Дослідження електричного кола з паралельним з'єднанням провідників.

https://www.youtube.com/watch?v=XwfasOJ5xSM

22 березня. Хімія.

Узагальнення знань про основні класи неорганічних сполук.        

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. 

Завдання.  §37, §38 опрацювати.

Переглянути 2 відео за посиланнями: 

https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o   

https://www.youtube.com/watch?v=j5h7LgsnPzc

Записати в зошити всі завдання, які виконуються у відео. Виконати і переслати мені до  25.03 завдання:

1.Запишіть рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення:

BaBa(OH)2Ba(NO3)2BaCO3BaCl2

Сu→СuOCaSO4Cu(OH)2CuCl2

Р→Р2O5H3РО4Ca3O4)2Ca(NO3)2

2.     Як трьома способами добути Алюміній хлорид? Напишіть рівняння реакцій

11 і 15 березня.  Хімія.Тема двох наступних уроків «Добування оксидів, кислот, основ і солей». На першому уроці перегляньте 12 хвилин відео, на другому – решту відео.


§33-36 опрацювати, виконати завдання:

Напишіть рівняння реакцій, за яким можна добути всіма можливими способами речовини:

карбон (І) оксид, ферум (ІІІ) гідроксид, калій гідроксид, ортофосфатну кислоту, натрій сульфат.

11.03.  Фізика.

Послідовне й паралельне з’єднання провідників Розв'язування задач. Завдання.       § 31-32 повторити, виписати формули окремо для послідовного і паралельного з’єднання провідників. Можете ще раз подивитися відео попередніх уроків, якщо забули. Виконати завдання :

1.     П'ять однакових резисторів по 10 Ом з'єднані послідовно. Визначте загальний опір з'єднання:

2.     П'ять однакових резисторів по 10 Ом з'єднані парадельно. Визначте загальний опір з'єднання:

3.     Накресліть схему паралельного з'єднання двох резисторів з опорами 1 Ом і 2 Ом. На якому з них напруга більша?

4.     Накресліть схему послідовного з'єднання двох резисторів з опорами 1 Ом і 2 Ом. На якому з них сила струму більша?

5.     Визначте  силу  струму та  напругу  в  резисторі опором 6 Ом та лампочці опором 4 0м, якщо напруга у колі 12 В у випадку:

а) послідовного з'єднання

б) паралельного з'єднання

Накресліть схему кола у кожному випадку.4 березня.  Хімія.

Розвязування задач і вправ.

1.     Які хімічні рівняння характерні для:

 а) оксидів,  б)  основ, в) кислот, г) солей. Наведіть приклади.

2.     Допишіть рівняння реакцій. Вкажіть тип кожної реакції:

КOH+H3РО4
С
a(OН)2+SO3
К2 СО3 +
HCl
Al2O3+H2SO4

P2O5+H2O
BaO+H2O
BaCl2+H2SO4

3.     Написати рівняння реакцій, за допомогою яких можна здійснити такі перетворення:

BaBa(OH)2Ba(NO3)2BaCO3BaCl2.

4.     Із даного переліку речовин:  Cu(OH)2; SO3, H2S, CaCO3, КОН, CuCl2, BaO, НNO3.

виписати окремо і назвати:   

1) оксиди:  а) основні:  б) кислотні:

2)  основи: а) луги:  б) нерозчинні у воді:

3) кислоти:    4) солі:

5.     Які з речовин із переліку в завданні 4 будуть реагувати: а) з водою; б) з хлоридною кислотою; в) з натрій гідроксидом? Написати рівняння відповідних реакцій.

6.     Який об’єм (н.у.) Сульфур (ІV) оксиду можна поглинути розчином, що містить барій гідроксид кількістю речовини 3 моль.

7.     Обчисліть об’єм водню, що виділяється при дії на 13 г цинку надлишку хлоридної кислоти.

04.03.  Фізика.

Паралельне з’єднання провідників. § 32, вправа 32 (2, 3, 5)

Опрацювати відео:



01.03.  Фізика.

Послідовне з’єднання провідників. § 31, вправа 31 (3, 4, 5). Опрацювати відео:



21/01.  Хімія.

Тема уроку: «Кислоти. Фізичні властивості кислот. Поширеність у природі та використання кислот»

https://www.youtube.com/watch?v=cvRmORXh9DM&list=PLOvX5bM6DIGAiZ968qmlKnBFSaLWXzC7D

Завдання. Опрацюйте §25 та відео, вивчити (напам'ять) назви і формули найважливіших кислот (таблиця 77, с. 133), виконайте вправи 187, 189, 193

21.01  Фізика.

Тема уроку Закон Кулона.

https://www.youtube.com/watch?v=ZbExBEVTxxc

Завдання. Опрацювати §22 та відео, виконати завдання 1, 2, 5 із вправи 22.

18/01.  Фізика.

Тема уроку «Електризація різних тіл Механізм електризації. Електроскоп

https://www.youtube.com/watch?v=yEiZvjaT6l0  

Завдання. Опрацювати §21 та відео, виконати завдання 3-5 із вправи 21.

У кого виникли труднощі із виконанням попереднього домашнього завдання опрацюйте 10 перших хвилин відео, де пояснюються і розв’язуються задачі із вправи 20, запишіть правильні розв’язки у зошити.

https://www.youtube.com/watch?v=3EpTuTJlJJ8

14/01.  Фізика.

Завдання. Опрацювати §20 та відео, виконати завдання, які задані у відео та завдання 2 із вправи 20.

https://www.youtube.com/watch?v=KMjcknB1jt8

14/01.  18/01.  Хімія.

Тема, яка розрахована на 2 уроки «Оксиди: склад, назви, фізичні і хімічні властивості оснόвних та кислотних оксидів»

Опрацюйте §23 і 27 та відео (властивості амфотерних оксидів поки що не потрібно, ми будемо їх вивчати пізніше) 

https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE

Виконайте завдання:

1.    Із даного переліку речовин:  Ва(ОН)2, Na2CO3, К2О, HNO3,

виписати окремо: 

1) оксиди:   2)  основи: 3) кислоти:    4) солі:

2. Складіть формули сполук, що мають такі назви:

Магній оксид, нітроген (V) оксид, ферум (ІІІ) оксид, силіцій (ІV) оксид, літій оксид, нітроген (ІІІ) оксид, хлор (V) оксид, сульфур (VІ) оксид

3. Запишіть пропущені в рівняннях формули, розставте коефіцієнти:

а) Na2O +... = NaOH

б) ... + H2O = HNO3

в) MgO +... = Mg Сl2 +...

г) Ba (OH)2 +... = BaCO3 + H2O

д) ... + SO3 = CaSO4

4. Закінчіть рівняння реакцій:

а) K2O + H2O =      б) SO3 + H2O =

в) BaO + H2SO4 =     г) KOH + P2O5 =

д) MgO + CO2 =

5. Закінчіть схеми хімічних реакцій:

а) барій оксид + вода →

б) сульфур(IV) оксид + вода →

в) натрій гідроксид + карбон(IV) оксид →

г) літій оксид + нітроген (V) оксид →


Хімія:  09.11. Утворення йонного зв’язку

http://youtube.com/watch?v=qF0fhnDfFDk

12.11. Утворення ковалентного звязку

https://www.youtube.com/watch?v=S3_knOX8pPg

12.11. Полярний і неполярний ковалентний звязок




02.11. Фізика.Плавлення та кристалізація. Температура плавлення. Питома теплота . 

05.11. Фізика.Випаровування та конденсація.

Комментариев нет:

Отправить комментарий